maandag 21 juni 2010

21. Wat is de voornaam van Alzheimer?


Word ik dement? Ik heb namelijk Axe douchegel en deo voor vaderdag gekregen. Die gele douchegel van die reclame van "wat was haar naam ook al weer?".

Even voor iedereen: vrouwen draaien zich allang niet meer zo naar mij om!!
Eens diep nadenken .... hebben ze dat ooit wel eens gedaan dan, ik kan het me niet herinneren.

Aan de andere kant is dit misschien een hint van thuis. Wie weet wat ik allemaal vergeet: zakgeld, de vaatwasser uitruimen, konijnenhok schoonaken, de tuin opruimen ... 
Ik moet zeggen dat ik me wel eens betrap na 5 minuten al niet meer weet hoe iemand heet of wat hij/zij voor werk doet. Desinteresse of toch het begin van het einde ... Je wordt toch ouder ... ha ha.
Zolang maar ik weet hoe laat de WK-wedstrijden beginnen. En "if not": dan kan ik de volgende dag de wedstrijd toch opnieuw kijken met dezelfde spanning of ergernis ... dat doet namelijk ca 90% van alle mannen al. Maakt niet uit wat, als het beeld groen is met 23 lopende mannen en een bal, dan kijken ze. Of ze de uitslag al weten of de uitzending al gezien hebben, dat maakt niet uit. Toch?
Maar waarom heb ik het kado ook alweer gekregen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten