zondag 13 juni 2010

13. In het onderste bakje lihihinks …


Ook dit WK doet commercieel Nederland er weer alles aan om ons te bereiken. Niet altijd met succes. Sommige reclames zijn leuk sommige ronduit vervelend!

De leukste zijn:
Het oranje wordende WK-shirt van Nuon (Kann ich es gutmachen?)
De huwelijksreis van Amstel van 11 juni tot 11 juli (Gooeed!)
De pocket-tribune van Grolsch (Maar hoe houdt het je bier koel?)

Maar er zijn ook minder leuke:
Toeter oranje naar de finale (TNT post, Sure we can)
Histor Verfluisteraar (Floor, happy)
Het TUC kratkussen
Heineken Petterplet (een traditie was geboren)
De oranje ING-leeuwen door Afrika (tja)

En zijn echt heel slechte
NEM: We worden kampioen, dus ik zeg doen!
C1000 voetbal GoGo’s (Jij zit dus een maand op de bank!)
Maar de aller slechtste is: (op het ritme van Hup Holland Hup)

"Hee Dirk hier, nog een order voor ‘n WK-pakket
OK komt goed, ga ik nu meteen even regelen.
Hee ik dacht toch echt, waar liggen die interne orderbonnen nou?
In het onderste bakje lihihinks …
Pak jij dan die lcd-tv en de thuistap en neem meteheheen
                ook de barbecue maar mee"

Wat een irritante reclame (hier is bij BCC over vergaderd!) en wat komt ie veel voorbij! Ik ga mijn nieuwe electronische aankoop niet bij de BCC kopen. Er is veel te doen om de vuvuzela's. Wat een herrie tijdens de wedstrijden. (Overigens: je zal daar zitten met je nieuwe HD-TV met surround system ... komt dat bijgegons van alle hoeken! mooi beeld, klote geluid!)
 
Maar als je per wedstrijd 4 keer (tel maar na) relclameblokken ziet, heb ik wel een oplossing  Ook ik vind die vuvuzela’s helemaal niets, maar er mag door ieder reclameblok keihard op geblazen worden!
Als iemand er nog geen heeft .... bij de ArenA staan nog een paar containers vol.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten