donderdag 23 december 2010

96. Dat is mijn Dolce Gusto!

.

En weer ben ik er in getrapt! Na de aanschaf van een Nespresso-apparaat en daarna een Senseo-apparaat (inmiddels zitten we al aan de vierde, denk ik), zitten we nu op koffie maken 3.0.

We hebben een Dolce Gusto apparaat staan op het aanrecht.

B. houdt erg van cappuccino en dat blijkt lastig te maken te zijn. Er zijn wel peperdure apparaten te koop, maar dan kan je net zo goed iedere avond even naar een restaurant om koffie te drinken.
Dus even googlelen, wat folders bekijken en uitzoeken waar het apparaat het goedkoopst was. Volgens mij is dat bij de Blokker.
Maar willen = hebben bij ons, dus snel na het werk de machine bij Arie gekocht.


We krijgen nog 20 euro retour van Nescafé, daar moet je wat voor invullen en terugsturen. De ervaring leert dat dit er vast niet (meer) van komt. Over een week zijn we het vergeten en is het formuliertje zoek. Zo gaat dat dan.

Bij de NS gaat dat makkelijker. Ik heb een account aangemaakt en bij iedere vertraging, kan ik digitaal een claim in dienen. IDEAAL! Met het winterweer en de andere ellende van de NS heb ik die 20 euro al dik terugverdiend!
Conducteurspetje af voor de NS!

Blijven er twee vragen over:
Is de koffie lekker en ga je het apparaat veel gebruiken?
De koffie is zeker goed. De espresso en cappuccino van gisteren en de chocomelk van vandaag waren erg lekker.
De rest zal ook wel goed zijn (mag ook wel voor die prijs … 0,25 cent voor een espresso en 0,50 voor een cappuccino). Maar wat kost het in een restaurant?? Nou?

Ik denk dat we veel lol van onze nieuwe vogel gaan hebben…. Maar dat zeg ik altijd als we iets net nieuw hebben.
En volgend jaar komt er weer iets nieuws, koffie 4.0…. dan kopen we dat apparaat.
Zo gaat dat, toch? Bij ons wel ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten