woensdag 17 november 2010

85. De Mist, de Kerstboom en de snoepjes

.

Dinsdag 16-11 dikke mist, niets te zien. En wat staat er op Utrecht CS ....
Een kerstboom!

ZICHT: 20 METER

Het moet nog Sinterklaas worden maar de NS heeft de boom al staan. En het mag bekend zijn hoe ik tegen te vroege kerstsfeer sta ...

Ongeveer het enige waar de NS mee op tijd is! En nog een gesponsorde boom ook: De Lichtschuur.
Klinkt als een FEBO voor kerstbomen. Vanavond eens zoeken op internet.
Kan nu ook nog want er is geen machinist voor deze trein. Dus wel een kerstboom maar geen treinpiloot ... En dan valt ook nog de stroom uit.


Kortsluiting als gevolg van een te vroege kerstboom, denk ik.

Woensdag 17-11: alle dingen hebben twee kanten. De kerstboom op Utrecht CS is niet van de NS maar van de vereniging van te vroeg geboren baby’s (de VOC). Nou mag iedereen van mij zijn eigen leedclub oprichten, maar daar wordt je toch pas op gewezen als je in die situatie komt? Waarom zo vlak voor het werk? En geen boze reacties, ik heb het allemaal zelf meegemaakt, want ik ben zelf een couveusebaby!
Een kerstman, kleine pakjes met bakertjes er in, geven de zinloze boom toch een beetje zin. Ik maak een deal met de Kerstman en vul een kaartje in om ouders van een couveusebaby een leukere kerst te bezorgen.
En daarna twee (gratis) pakjes meenemen natuurlijk!

En de mist die ook voor vandaag was voorspeld? Die is alweer aardig opgetrokken …

Geen opmerkingen:

Een reactie posten