dinsdag 12 oktober 2010

73. De bal het stadion uit meppen!

.

De honkballers van San Francisco Giants hebben in de play-offs van de Major League Baseball (MLB) de finale bereikt van de National League.

San Francisco Giants versloeg maandag Atlanta Braves met 3-2.
Dat betekende de derde en beslissende zege voor de Giants. Atlanta won slechts één duel.
In de finale van de National League stuit San Francisco op Philadelphia Phillies.
Die serie over maximaal zeven wedstrijden start zaterdag.

De winnaar van het duel plaatst zich voor de World Series. De laatste keer dat de Giants de World Series naar zich toetrokken was in 1954. Toen heette de club overigens nog de New York Giants.



Cody Ross was de held bij de Giants. Hij tekende in de zesde inning voor een homerun en was een inning later met een uithaal ook verantwoordelijk voor het binnenlopen van het derde punt.


Ik hoop dat de Giants de World Series halen. Gewenste tegenstander: New York Yankees.
San Francisco is een mooie stad. Als je in het AT&T Park een homerun richting het rechtsveld slaat, belandt de bal in de baai (McCovey Cove).


Er zijn tijdens de wedstrijden van de Giants altijd fans in bootjes die de hopen op ballen.
Giants-Yankees en dan een mooi duel tussen de pitchers Timothy Leroy (Tim) Lincecum en Carsten Charles (SiSi) Sabathia.

2 opmerkingen:

  1. Komt dat blog!!
    Gaat ie bloggen denk ik
    Technisch goede blogger is dat toch
    Hakblogjeuuuuuh!
    blogt ie denk ik,....nee!
    blog zou je zo zeggen!
    Dat wordt een blog denk ik
    Goede bloggert is dat toch
    In feite technisch goed weblog
    Moet bloggen, doet dat ook
    Kan goed bloggen, laat dat zien
    Had in feite af moeten bloggen
    Technisch fraai!
    Goed schot, dito blog
    En dan houden we er mee op hier in Blogica
    En die gaat bloggen denk ik...nee!!
    Gaat zo'n stukje erin is het een blog
    Die jongen bevalt me wel
    hallo wereld, mijn favoriet
    Had ik persoonlijk heel anders geblogt
    blogje breedlijkt mij de beste oplossing.... maar dit is natuurlijk ook niet slecht
    Schitterend blog, en mag 'ie juichen?!
    Dat blogje hadden u en ik nog gemaakt
    bloggertje, bloggertje wat doe je nu?
    Leuk werk hoor, van die 30-jarige kopsterke blogger, daar hebt u 'em
    Technisch niet onaardig maar niet scherp genoeg
    Krijgt ie applaus voor
    Ik zal maar eens bloggen jongen
    Mooi gedaaaaan...ja fantastisch!
    De blogger komt ongetwijfeld in beeld.... ja daar hebt u 'em
    blogger.. doe's iets leuks.. en dat doet'ie!
    bloggert wat doe je dat toch goed jongen
    Blog met effect en dan op de paal
    Zo maak je een blog, zo maak je het af

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Appeltje... ja! Daar is dus dat moment! Daar geeft Appeltje meteen even zijn visitekaartje af;
    ...
    Dit commentaar had Hitchcock nog niet kunnen verzinnen!

    BeantwoordenVerwijderen