maandag 31 mei 2010

03. New Era (die petten met die stikkertjes)

New Era maakt baseball caps of in het Nederlands: honkbalpetten!

Het bedrijf is opgericht in New York in 1920 door oprichter Erhardt Koch. Sinds jaar en dag is dit merk DE leverancier van alle Major League Baseball teams van de Yankees tot de Dodgers en van de Braves tot de White Sox.

Veel gewone mensen hebben de caps ook. Het zijn mooie, maar dure caps. Je herkent ze zo …
Maar waarom laat iedereen de stikker op de klep zitten??
Het lijkt mij zinloos maar de meningen zijn verdeeld.
Hieronder een paar gevonden quotes om de stikker er op te laten:
• Die sticker betekent dat het een echte is he, dus ik laat hem er lekker op;
• De sticker maakt de Pet net even wat harder;
• Ja, vind ik ook. Ze zijn zo kaal zonder sticker.

Echte? Kaal? Harder? Zal best maar ik laat mijn prijskaartje toch ook niet op mijn shirt zitten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten